10 Şubat 2015 Salı

10.02.2015 4.sayfam

        Uyandığımda sabah 9 olmuştu fakat ben kalkmak istemiyordum. Bugün izinli olduğumu uyandıktan sonra aklıma geldi ve bir anda mutlu oldum. Tekrar uykuya devam etmek istedim fakat uykum açılmıştı. Güzel bir gün beni bekliyor izinli olduğum her günü güzel değerlendirmek çok isterdim. Hızlı bir şekilde kahvaltı hazırladık Selma ile birlikte. Annem her zaman ki gibi huysuzluğu üstündeydi. Annem babamın yokluğunda çok değişmişti katı ve soğuk olmuştu. Annem kahvaltıdan sonra işe gitmek için evden ayrılmıştı. Selma da kahvaltıdan sonra okula gitti. Evde tek başıma kalmayı çok severdim. Evi temizledikten sonra Zeyneb'i aradım. Bu izin günüm de kesinlikle Zeynep'te olmalıydı. 
     Zeynep kısa sürede geldi evime. Zeynep geldiğinde güler yüzlülüğü ile neşe saçtı hemen. Eve geldi an günümün iyi geçeceği belli gibiydi. Zeynep ile  marketi gittik marketten bir güzel çerezlik malzemeleri alıyorduk. Zeynep ile her marketi gidişimizde kesinlikle  torba torba alış veriş yapardık. Tüm çalıştığımız emeklerimizin maaşı her zaman alış verişte harcamayı çok severdik. Alış veriş yaptıktan sonra eve gittik. Zeynep le beraber güzel bir keyif masası hazırladık kendimize. Çerezler içecekler harika bir masaydı. Filmimizi bilgisayara da ekledikten sonra keyfimize diyecek yoktu :) 
Film çok etkileyici gelmişti bana aşkın tek ve vazgeçilmez olacağını anlatıyordu. Hayattan aşktan başka güzel bir şey var mıydı ? Yoksa ben mi bilmiyordum ? 
      Film bitimin de çok hüzünlendim çünkü Annem Osman'ı kesinlikle istemiyordu. Bir anlayabilsem neden olduğunu belki severdi. Aklıma bir fikir geldi ! 
    Zeynep ile filmden sonra dertleşmeye başladık. Her an Osman ı anlatıyordum. Okulum bitmişti ve iş bulmuştum. Osman da Lise mezunu ve özel bir firmada çalışıyordu. Aile fabrikasında çalışıyordu. Ailesi büyük ve köklü ailelerden biriydi. Hayatımda ilk kez birine böyle mutlu bakabiliyordum. Neden bilmiyorum. Belki de ilk sevgilimdi diye .. 
       Zeynep le beraber dışarı çıktık ve parkta oturmaya karar verdik. Bir yandan telefonla Osman ile mesajlaşıyordum. Bir anda ne olduysa bana Osman hiç beklemedim bir söz etti. o an başımdan kaynar sular döküldü. Ellerim titremeye başlamıştı.Zeynep hemen anlayarak beni evime götürdü. 
Osman dan gelen mesaj beni ağlatmaya yetmişti. Bir mesaj ne kadar acı yazılabilir ki ? 

0 yorum:

Yorum Gönder